Головна » Статті » Мої статті |
У категорії матеріалів: 14 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам
Інклюзивна освіта: сутність, поняття, термінологіяМіжнародні стандарти в галузі прав людини ґрунтуються на ідеї участі кожної особи в суспільному житті на засадах рівності й без дискримінації(ООН,1993). Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмеженими можливостями фізичного та/або психічного здоров’я є не лише відображенням часу, але й представляє собою ще один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з особливими потребами на якісну освіту. Інклюзивна практика реалізує доступ до одержання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем проживання та створення необхідних умов для успішного навчання для всіх без виключення дітей, незалежно від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливосте й. Збільшення кількості народження дітей із порушеннями в розвитку не лише проблема українського, але глобального масштабу. Рівень підтримки, гуманізм та терпимість у ставленні до дітей з особливими потребами, можливість надати їм доступну та якісну освіту – показники ступеня розвитку суспільства, в якому вони живуть. Реалізація прав на освіту дітей з обмеженими можливостями здоров'я розглядається як одна з найважливіших завдань державної політики в галузі корекційної освіти. Отримання такими дітьми якісної загальної та професійної освіти є одним з основних і невід'ємних умов їх успішної соціалізації, забезпечення повноцінної участі в житті суспільства, ефективної самореалізації в різних видах професійної і соціальної діяльності. Метою роботи з дітьми, які мають порушення психофізичного розвитку, є інтеграція у сучасну систему соціальних стосунків[4,175с.]. Діти народжуються з великими потенціальними можливостями пізнавати світ у всій його красі, жити, розвиватись і творити в ньому. Спілкування є однією з основних людських потреб. Дитина з особливими потребами – не пасивний член суспільства, а особистість, яка має право на задоволення власних соціальних потреб, на працю, відпочинок, створення сім’ї, пенсійне забезпечення, доступ до культурних цінностей. |
Вступ
Список використаної літератури Вступ «А в Чигирине де учинил Богдан Хмельницкий монетный двор и денги делают, а на тех денгах на одной стороне меч, а на другой стороне его Богданово имя ». Цей запис, зроблений Григорієм Кунаковим три з половиною століть потому, до цього часу хвилює істориків та нумізматів. Адже, московський дияк, побувавший з дипломатичною місією в Речі Посполитій, вперше повідомив про те, що на Україні ходили власні гроші. Не польський злотий або російський рубль, а саме перші українські гроші. Повідомлення про монетний двір Богдана Хмельницького є і в польських архівах.Але самі заповітні кружечки з мечем і «іменем Богдановим» поки що не знайдено. Ось і краяться вчені сумнівами - відомості про гроші є , а самих грошей поки що немає… Звісно, перші гроші з’явилися на Україні набагато раніше часів правління великого гетьмана. Як тільки відношення «товар - товар» змінилися на «гроші - товар, товар-гроші», тоді й виникли гроші. Грошові відносини на території сучасної України зародилися в VII ст. до н.е. У Північному Причорномор’ї скіфи і греки використовували в якості грошей наконечники стріл, затуплюючи їх кінці, щоб в подальшому неможливо було б їх використовувати за прямим призначенням. В V ст. до н.е. грекське місто-держава Ольвія починає чеканку монет круглої форми із зображенням грекських богів і богинь. Потім на українській землі ходили гроші римські, візантійські, арабські, сарматські, монети інших імперій і держав. А в кінці X ст.вже нашої ери київський князь Володимир Великий почав чеканку «золотників» і «срібників» - перших давньоруських монет із золота і срібла. В середині XI ст. з’являється гривня – срібна монета у вигляді злитка вагою - 200 грамів, а також рубль – більш дрібної частини гривні. Саме час поговорити про історичне походження слова «гривня»… ЗАВАНТАЖИТИ РОБОТУ - http://lebage.ucoz.ua/load/0-0-0-124-20 |
Тренінгові заняття „МИСТЕЦТВО СПIЛКУВАННЯ” Структура тренінгу Мета: розвивати навички слухання, ефективного спілкування, навчити різноманітних прийомів вербального та невербального спілкування; ознайомити з різними видами спілкування. Обладнання: плакати, тест „коефіцієнт товариськості”, пам'ятка учням „Для успішного спілкування потрібно”, м'яч, клейкий папір, маркери, олівці, ручки, папір А 4, Заняття 1 „Знайомство” Мета: ознайомлення з колом інтересів учасників групи. Привітання членів групи, ознайомлення з правилами роботи в групі, правами учасників тренінгу та укладення з ними контракту. Тренер: Ми сьогодні зібралися для того, щоб краще пізнати себе і своїх друзів і налагодити взаємини у вашому класі. Для цього сядьте у велике коло ( посередині стоїть стіл) . Я хочу зачитати вам слова, прикріпленні на дошці, вдумайтесь в них. Я — особистість, ти — особистість. Я — важлива людина і ти - важлива людина. Я хочу, щоб мене вислухали і ти заслуговуєш на те, щоб бути вислуханим. Мартін Бубер |
ЩО ТАКЕ РАНКОВА ЗУСТРІЧ Піклування один про одного, відчуття емоційної безпеки, яка потрібна для того, аби ділитися важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям - це саме ті якості, що відображають сутність ранкової зустрічі. Ранкова зустріч - це зустріч на початку дня всієї групи дітей з педагогом. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо і поважно вітається з іншими дітьми, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають її, ставлять свої запитання та коментують. Після цього вся група бере участь у короткій груповій вправі, спрямованій на розвиток академічних навичок, почуття команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується обміном щоденними новинами, які зазвичай готує педагог, щоб представити навчальні завдання цього дня. Ранкова зустріч - це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Педагоги визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті дітей і присвячують 20-25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садку чи початковій школі. |
ІГРОВІ СИТУАЦІЇ Леб’яже, 2017 Правда чи ні Мета. Формувати в учнів уміння сприймати речення як синтаксичну одиницю. Обладнання: фішки червоного та зеленого кольору для кожного учня, малюнок із зображенням Незнайка. Ігрова дія. Незнайко написав для мене декілька речень, але ніяк не можу вирішити, це правда чи жарт. Допоможіть мені, будь ласка. Правила гри: вчитель зачитує речення. Якщо воно правдиве, учні піднімають зелену картку, якщо хибне – червону. Один з учнів пояснює Незнайкові, яка у реченні помилка. Приклади речень: Узимку кури відлітають у теплі краї. Подорожник – це корисна лікарська рослина. На нашій яблуні виросло багато смачних шишок. У сосновому лісі ми збирали моркву. Сова вдень спить, а вночі шукає собі їжу. |
МАЛЕНЬКІ ХИТРОЩІ: МЕТОДИКА «ПЕРЕМІЩАТИСЯ» Методика «Переміщатися» передбачає цілеспрямоване пересування по класу на різних етапах уроку. Ми, вчителі, часто говоримо про концепцію «контакту» - педагог наближається до того чи іншого учня, щоб акцентувати увагу на його особисту відповідальність за навчання або вирішити проблему з поведінкою, - але при цьому чекаємо, що даний прийом буде працювати сам собою, немов за помахом чарівної палички. Вчителі знають, що в разі виникнення на уроці проблеми їм слід наблизитися до її джерела, але не завжди в повній мірі розуміють, як використовувати цю методику максимально ефективно і що робити, якщо очевидно, що одного лише контакту недостатньо. Безсумнівно, нам слід знати не тільки про те, як і коли забезпечити тісний контакт з важким учнем, але і про те, як взагалі переміщатися по класу під час уроку. |
Залежно від змісту, призначення, форми чи способу виголошення, а також обставин та професійних спрямувань тих, хто виступає публічний виступ поділяється на такі жанри, як доповідь, промова, бесіда, лекція, репортаж. Доповідь ділова містить виклад певних питань із висновками і пропозиціями. Інформація, що міститься в доповіді, розрахована на підготовлену аудиторію, готову до сприйняття, обговорення та розв’язання проблем. Максимальний результат буде досягнуто, якщо учасники зібрання будуть завчасно ознайомлені з текстом доповіді. Тоді можна очікувати активного обговорення, аргументованої критики, посутніх доповнень і плідно вираженого рішення. Доповідь звітна містить об’єктивно висвітлені факти та реалії за певний період життя й діяльності керівника, депутата, організації чи її підрозділу тощо. У процесі підготовки до звітної доповіді доповідач мусить чітко окреслити мету, характер і завдання, до кожного положення дібрати аргументовані факти, вивірені цифри, переконливі приклади, влучні і доречні цитати. Варто також укласти загальний план й усі положення та частини пов’язати в одну струнку систему викладу. |
Процес спілкування. Види спілкування. Під час вивчення будь-якого об'єкта проводять його класифікацію. Класифікують і спілкування. Доцільно подати одну з найбільш прийнятних схем такого процесу:
Поняття контактного спілкування зрозуміле: співрозмовники поряд. При контактному спілкуванні важливими компонентами є ситуація, жести, міміка та інтонація. До видів дистантного спілкування належать такі, де комуніканти розділені простором і часом. Це може бути розмова по телефону, спілкування у листах тощо.
Для прямого спілкування – це зазвичай розмова, бесіда, доповідь і т.п. |
Переходный возраст женщины По статистике, женщины живут дольше мужчин в среднем на 6-8 лет, поэтому к старости преобладание женщин становится подавляющим. Говоря о проблемах старых людей, многие имеют в виду проблемы старых женщин, часто овдовевших. Большая продолжительность жизни женщин связана с тем, что биологически они сильнее мужчин. Природа наградила их более выносливым организмом, поскольку этого требует выполнение женских биологических функций: беременность, роды, кормление ребенка. В период половой зрелости женщины являются более защищенными от увядания и воздействия многих заболеваний благодаря половым гормонам. Возраст половой зрелости женщины заканчивается примерно к 50 годам, затем наступает угасание половых функций — климакс, или климактерический период. Переход от одного периода к другому происходит постепенно, незаметно и безболезненно, если переходное время не осложнено какими-либо заболеваниями. Первым признаком наступления климакса является прекращение менструаций. У каждой женщины это происходит по-разному. У одних менструальная функция прекращается сразу, у других увеличиваются интервалы между месячными кровотечениями. При этом может уменьшаться количество дней кровотечения. У некоторых жей-щин менструации могут возобновиться спустя 3-4 месяца или могут наблюдаться беспорядочные кровотечения, что является признаком неблагополучия в. организме или заболевания половых органов. В таких случаях нужно немедленно обратиться к врачу. |
ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ІНФЕКЦІЙНІ ХВОРОБИ
Інфекційні хвороби супроводжують людину з моменту її обособлення від тваринного світу і становлення як виду. Відомості про заразні хвороби можно знайти у стародавніх пам’ятках писемності: ієрогліфах стародавнього Китаю і Єгипту, біблії, а потім – у російських , де вони називаються “моровими хворобами, повальними”. Епідемії і пандемії інфекційних хвороб були у всі історичні періоди життя людини. У середні століття від чуми ( чорна смерть) вимерла третина населення Європи, а всього на землі у Х1У ст від цієї хвороби померло більш ніж 50 млн людей. У ХУП-ХУШ ст кожного року тільки у Європі природньою віспою хворіли біля 10 млн людей. Епідемії сипного тифу були обов’язковими супутниками війн і від них вмерло більше людей, ніж від зброї. Пандемія грипу часів першої світової війни – “іспанка” вразила 500 млн людей, із яких 20 млн – вмерли. |