Головна » Архів матеріалів

Перейти - https://zno.osvita.ua

Сайт для проходження тестів ЗНО онлайн та підготовки майбутніх абітурієнтів для проходження зовнішнього незалежного оцінювання створений провідним українським освітнім інтернет-ресурсом Освіта.ua.

На сайті «ЗНО онлайн» розміщені тести, що складали абітурієнти під час зовнішнього незалежного оцінювання 2009-2017 років, а також варіанти тестів, що пропонувались вступникам до вищих навчальних закладів України під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання 2009-2015 років.

Спосіб виконання всіх тестових завдань у запропонованих на цьому сайті тестах максимально наближений до реальних тестів, а форма надання відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО.

Після виконання тестових завдань кожного тесту надаються правильні відповіді на всі завдання та розраховується результат у тестових та рейтингових балах, також визначається час витрачений на виконання тесту.

Для кожного предмету ви можете відкрити повний список всіх тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання. У цьому варіанті проходження ЗНО онлайн ви зможете отримати правильну відповідь на кожне завдання відразу після його виконання.

Для отримання додаткової інформації про розрахунок тестових та рейтингових балів, порядок оцінювання тестових завдань, час, що надається для виконання тестів ви можете скористатись розділом «Довідка».

Більше інформації про проведення зовнішнього оцінювання ви можете отримати на сайті Освіта.ua та сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

http://osvita.ua

Переглядів: 400 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 04.05.2018 | Коментарі (0)

Джерело - Освіта.ua
12.03.2018

19 березня завершується реєстрація для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні 2018 року.

Для успішної реєстрації для участі у ЗНО, необхідно створити та оформити реєстраційну картку, сформувати пакет документів і передати його до відповідного регіонального центру оцінювання якості освіти.

Реєстраційну картку необхідно сформувати за допомогою спеціального онлайн-сервісу, що функціонує на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.

Цього року учасник ЗНО може обрати не більше чотирьох навчальних предметів.

Особа, яка успішно пройшла реєстрацію, отримає від регіонального центру сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання, інформаційний бюлетень і реєстраційне повідомлення учасника ЗНО. Ці документи надсилаються особам, які проходять державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання за адресою навчального закладу, у якому вони навчаються, іншим категоріям – за адресою, вказаною під час реєстрації.

Усунути причини відмови в реєстрації або внести зміни до персональних даних майбутні учасники ЗНО зможуть до 2 квітня 2018 року.

Внести зміни до реєстраційних даних можна за допомогою спеціального сервісу, який доступний на сайті УЦОЯО.

Для того щоб усунути причини відмови в реєстрації, необхідно повторно скористатися сервісом «Зареєструватися» та сформувати новий комплект документів.

Станом на 6 березня для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні вже зареєстровано понад 176 тисяч осіб.

Матеріали для реєстрації на ЗНО-2018

Переглядів: 654 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 03.16.2018 | Коментарі (0)

ВОСПИТАТЕЛЬНОЕ  МЕРОПРИЯТИЕ

«АЗБУКА ЗДОРОВЬЯ»

ЦЕЛЬ: формировать представление о значении здоровья для учёбы, общения, труда, о путях его сохранения и укрепления; познакомить детей с условиями, которые способствуют физическому развитию ребёнка; объяснить учащимся необходимость выбора полезных для здоровья продуктов; развивать стремление заниматься спортом, закаливанием; ежедневно выполнять комплекс упражнений утренней зарядки; воспитывать стремление к активной жизни; помочь детям осознать важность разумного отношения к своему здоровью; воспитывать  желание вести здоровый образ жизни.

ОБОРУДОВАНИЕ: девиз написан на листе, на доске записаны слова с пропущенными буквами; нагрудные значки с буквами А, В, С, Д; светофорчики, предметные картинки продуктов питания;

Ход мероприятия:

Девиз: Со здоровьем я дружу,

Я здоровьем дорожу.

Чищу зубы, умываюсь,

По режиму просыпаюсь.

Слово учителя

- Дети, как вы думаете, что является самым ценным в жизни человека?

Все хотят быть здоровыми, все понимают, что здоровье – это то, без чего человек не может жить полноценной жизнью, быть счастливым. Но, чтобы быть здоровым, необходимо много и упорно работать, при этом иметь определённый запас  знаний о здоровом способе жизни.

- Что же способствует физическому росту и развитию человека?

- Можно ли определить, кто любит спорт, а кто – телевизор?

- Можно ли по внешнему виду сказать, какого возраста ребёнок?

Работа со словами.

- Вставьте пропущенные буквы. Составьте предложения.

ИНФ*КЦИЯ, Б*ЛЕЗНЬ, ТЕМП*РАТУРА, *ММУНИТЕТ, В*ТАМИНЫ.

Игра «От малыша до взрослого».

- Правильно расположи слова:

старик, младенец, подросток, мужчина, юноша, школьник.

Интересные факты:

В Украине проживает около 49 миллионов человек. Средняя продолжительность жизни украинца 68лет, американца – 74, японца – 78, заирца – 56лет.

Каждый 200-й ребёнок в Украине умирает в грудном возрасте. Это происходит из-за болезней, плохого питания матерей и низкого медицинского обслуживания. Много жителей Украины страдают от разных заболеваний. Это приводит к преждевременной старости, к увеличению смертности.

ВИТАМИНЫ

Слово учителя.

- Для нормального роста и развития необходимо заряжать свой организм витаминами. Слово «витамины» происходит от латинского слова «вита» - жизнь. Название  это не случайно. Если витаминов не хватает, человек тяжело болеет. Витамины нужны для роста и развития детского организма. В организм витамины попадают с пищей. Значит, нам нужно  побольше  есть овощей, фруктов, молочных продуктов, зелени.

   - К нам в гости пришли наши друзья – витамины.

   - Давайте послушаем их советы.

(Выступление подготовленных учеников)

Витамин А. Помни истину простую:

 Лучше видит только тот,

  Кто жуёт морковь сырую

  Или сок морковный пьёт.

Витамин А – это витамин роста, помогает нашим глазам сохранить зрение. Найти его можно в молоке, моркови, зелёном луке.

Витамин В. Очень важно спозаранку

                     Съесть за завтраком овсянку.

Витамин В – делает человека бодрым, сильным, укрепляет сердце и нервную систему. Он есть в чёрном хлебе, в грецких орехах.

Витамин Д. Рыбий жир всего полезней,

Хоть противный – надо пить.

Он спасает от болезней,

Без болезней лучше жить!

Витамин Д – делает наши ноги и руки крепкими, сохраняет наши зубы. Есть в яйце, сыре, молоке, рыбе.

Витамин С. От простуды и ангины

Помогают апельсины, ... Читати далі »

Переглядів: 774 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 03.13.2018 | Коментарі (0)

З метою поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку та виконання заходів обласної програми розвитку освіти «Новий освітній простір Харківщини» на 2014-2018 роки, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації повідомляє, що з 1 березня по 31 березня 2018 року проводяться Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників регіону.

Інформаційно-технічний супровід зазначеного заходу забезпечує Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти», на сайті якого (http://edu-post-diploma.kharkov.ua) розміщено посилання на сторінку «Інтернет-збори батьків майбутніх першокласників».

Запрошуємо до участі всіх бажаючих!

http://dniokh.gov.ua

Переглядів: 382 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 03.12.2018 | Коментарі (0)

Міністерство науки і освіти України

ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти»

Департамент освіти і науки Харківської облдержадміністрації

Харківський національний педагогічний

університет імені Г. С. Сковороди

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка

Чернігівський національний технологічний університет

ВГО «Українська асоціація валеологів»

КЗ «Харківський обласний спеціальний навчально-виховний комплекс»

Харківської обласної ради

 

ШановнІ КОЛЕГИ!

Запрошуємо взяти участь

у VIІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції

«Педагогіка здоров’я»

(м. Харків, 18-19 травня 2018 року)

Мета конференції - висвітлення теоретичних і практичних результатів досліджень щодо проблем вивчення, збереження й формування здоров’я дітей, учнівської та студентської молоді.

Місце проведення конференції - Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди.

До участі в роботі конференції запрошуються науковці, викладачі закладів вищої освіти, студенти, аспіранти, докторанти, вчителі закладів загальної середньої освіти.

Науково-організаційний комітет

Голова оргкомітету – Прокопенко Іван Федорович, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України, ректор ХНПУ імені Г. С. Сковороди

Заступник голови - Бойчук Юрій Дмитрович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри спеціальної, інклюзивної і здоровʼязбережувальної освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди

Члени оргкомітету:

Бережна Таміла Іванівна, кандидат педагогічних наук

Бондар Віталій Іванович, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України

Гончаренко Марія Степанівна, доктор біологічних наук, професор

Зайцев Володимир Олексійович, кандидат педагогічних наук, доцент

Карпова Лариса Георгіївна, кандидат педагогічних наук

Кукліна Галина Іванівна

Маркіна Тетяна Юріївна, доктор біологічних наук, доцент

Носко Микола Олексійович, доктор педагогічних наук, професор, академік НАПН України

Страшко Станіслав Васильович, кандидат педагогічних наук, професор

Напрями роботи конференції:

  • здоров’я людини як медико-біологічна, екологічна, філософська, соціально-економічна, культурологічна та психолого-педагогічна категорія;
  • стан фізичного, психічного, духовного й соціального здоров’я дітей, підлітків та молоді; України;
  • валеологія як наука про здоровʼя: сучасний стан та перспективи розвитку;
  • теоретико-методологічні основи педагогіки здоров’я;
  • культура здоровʼя як особистісний феномен;
  • екологічна компетентність як стратегія здоров’язбережувальної поведінки в навколишньому середовищі;
  • сучасні підходи до створення здоров’язбережувального освітнього середовища в закладі освіти;
  • фізичне виховання, ерготерапія, фізична реабілітація та рекреація у збереженні й відновленні здоров’я;
  • ... Читати далі »
Переглядів: 416 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 03.12.2018 | Коментарі (0)

ДО УВАГИ АБІТУРІЄНТІВ!

природничий факультет Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди вперше оголошує на 2018/2019 н.р.

набір студентів до магістратури на спеціальність

«016. Спеціальна освіта (логопедія)»

На навчання для здобуття ступеня «МАГІСТР» приймаються особи, які здобули базову освіту (диплом бакалавра) або повну вищу освіту (диплом спеціаліста або магістра). Якщо вступники до магістратури отримали попередній диплом за іншою спеціальністю, то мають скласти додаткове вступне випробування (ДВВ). Вступники на денну та заочну форми навчання зараховуються на підставі конкурсного відбору згідно з Умовами прийому та Правилами прийому ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Термін навчання в магістратурі – 1 рік 4 місяці. Форма навчання – денна та заочна. Є можливість навчатися за бюджетом та за контрактом. Ліцензований обсяг набору – 40 осіб.

Випускникам буде присвоєна кваліфікація: Магістр спеціальної освіти. Учитель-логопед. Учитель-реабілітолог. Викладач вищого навчального закладу з корекційної педагогіки. Методист із спеціальної та інклюзивної освіти.

Фахове випробування ... Читати далі »

Переглядів: 462 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 02.02.2018 | Коментарі (0)

ДО УВАГИ АБІТУРІЄНТІВ!

природничий факультет Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди вперше оголошує на 2018/2019 н.р.

набір студентів до бакалаврату на спеціальність

«016. Спеціальна освіта (дефектологія)»

На навчання для здобуття ступеня «БАКАЛАВР» приймаються особи з повною загальною середньою освітою. Вступники на денну та заочну форми навчання зараховуються на підставі конкурсного відбору. Конкурсний бал обчислюється шляхом додавання балів сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти з конкурсних предметів (балів вступних іспитів) та середнього бала додатку до атестату про повну загальну освіту та додаткових балів, передбачених Умовами прийому та Правилами прийому ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Термін навчання в бакалавраті – 4 роки. Форма навчання – денна та заочна. Є можливість навчатися за бюджетом та за контрактом.

Також передбачено прийом до бакалаврату на перший (зі скороченим терміном навчання) або другий курс (з нормативним терміном навчання) осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра, спеціаліста.

Випускникам буде присвоєна кваліфікація: Бакалавр спеціальної освіти. Учитель-дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку, асистент учителя-реабілітолога, асистент учителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

Конкурсні предмети для спеціальності “016. Спеціальна освіта”: українська мова та література; біологія; історія України або іноземна мова (на вибір).

Абітурієнти не повинні мати дефектів мовлення (передбачається співбесіда з логопедом).

Ознайомитися з умовами участі у конкурсному відборі абітурієнти можуть на сайті університету: http://hnpu.edu.ua (вкладка “Абітурієнту”).

Адреса приймальної комісії: 61168, м. Харків, вул. Валентинівська, 2, кімн. 110-А, тел.: (057) 766-09-60, (0572) 68-14-34.

Випускники мають широку сферу працевлаштування на сучасному ринку праці: учитель-дефектолог спеціальних та інтернатних закладів освіти; асистент учителя з корекційної освіти; асистент учителя-логопеда; вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку; асистент учителя-реабілітолога; асистент учителя загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним та інтегрованим навчанням.

... Читати далі »

Переглядів: 447 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 02.02.2018 | Коментарі (0)

Причины конфликтов в семье

Множество семейных проблем возникло не вчера. Неполные семьи, разводы, супружеские конфликты, проблемы одиночества существовали и в прошлом, но не привлекали такого пристального внимания. Кроме того, и сам человек стал более требователен в любви, в духовной близости и взаимопонимании, сексе.

Но пути к счастью у каждого свои. Вступление в брак не гарантирует человеку полного счастья, разрешения всех проблем сразу. Брак — это построение взаимоотношений с супругом, детьми, родственниками каждый день. Особенно важен процесс построения взаимоотношений в начале совместной жизни, то есть необходима взаимная адаптация. Период адаптации — обязательный этап становления семьи. Он может длиться годами или быть коротким. Многое зависит от желания, от умения идти навстречу друг другу.

Адаптация супругов предполагает близость психологическую и эмоциональную, установление контакта между всеми членами семьи, определение правил общения и общежития.

Уже говорилось о том, что люди в семьях стремятся удовлетворить потребности в любви, детях, в понимании и т. д. Большинство людей относятся к браку серьезно. Они надеются прожить долгую и счастливую совместную жизнь.

Но почему не всем удается сохранить семью? Почему возникают конфликты? Почему происходят ссоры и нарастает непонимание?

На эти вопросы мы постараемся ответить в данной главе.

Все люди неодинаковы, и, как всем известно, отношение к любви у всех различное. Одни понимают любовь как половую близость, другие — как духовную близость с дорогим человеком, другом. Многие ставят на первое место личные потребности и стремятся использовать мужа или жену как средство их удовлетворения. Такая любовь отмечена потребительским настроением. В нормальных же семьях супруги посвящают свою жизнь друг другу и детям, стремятся доставлять радость близкому человеку, не огорчать намеренно никого.

Молодые люди часто не понимают, что семья — это умение и желание дарить счастье другому человеку, постоянный поиск путей сохранения взаимоотношений и любви. Очень жаль, когда обиды уже переполнили чашу терпения и ничего нельзя вернуть.

Как же возникают конфликты?

Конфликт является столкновением противоположных мнений, взглядов, интересов и потребностей. Каждый из нас сможет выделить несколько причин, которые вызывают частые конфликты в семье:

• разные взгляды на семейную жизнь;

• неудовлетворенные потребности и пустые ожидания;

• пьянство одного из супругов;

• неверность;

• неуважительное отношение друг к другу;

• нежелание участвовать в воспитании детей;

• бытовая неустроенность;

• неуважение к родственникам;

• нежелание помогать по дому;

• различия в духовных интересах;

• эгоизм;

• несоответствие темпераментов;

• ревность и т. д.

Это далеко не все причины, вызывающие конфликты в семье. Чаще всего причин несколько, и последняя не является основной. Конфликты можно поделить на два типа в зависимости от их разрешения.

Созидательный — представляет собой определенное терпение в отношениях друг к другу, выдержку и отказ от оскорблений, унижения; поиск причин возникновения конфликта; взаимная готовность к ведению диалога, старание изменить сложившиеся отношения. Итог: налаживаются доброжелательные отношения между супругами, общение становится более конструктивным.

Разрушающий — представляет собой оскорбления, унижение: стремление «насолить», больше проучить, свалить вину на другого. Итог: исчезает взаимное уважение, общение друг с другом превращается в обязанность, часто неприятную.

Стоит признать, что большинство разрушающих конфликтов возникает по вине женщин. Они чаще, чем мужчины, стремятся сделать «назло», «отомстить», «проучить». Мужчины же чаще пытаются вывести конфликт на созидательный путь, т. е. найти конструктивный выход из конкретной ситуации.

Итак, определимся, что является основой для порождения конфликта в семье:

1. Неудовлетворенная потребность в самоутверждении.

2. Стремление одного или обоих супругов реализовывать в браке прежде всего личные потребности (эгоизм).

3. Неумение супругов общаться друг с другом, с родственниками, друзьями и знакомыми, коллегами по работе.

4. Сильно развитые материальные амбиции у одного или обоих супругов.

5. Нежелание одного из супругов участвовать в ведении домашнего хозяйства.

6. Наличие у одного или обоих супругов завышенной самооценки.

7. Нежелание одного из супругов заниматься воспитанием детей или несовпадение взглядов на мето ... Читати далі »

Переглядів: 469 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 01.26.2018 | Коментарі (0)

Джерело http://pan-ta-pani.com/51733-shho-take-afrodiziak.html

Що таке афродизіак ? Це їжа рослинного і тваринного походження, а також лікарські препарати, які викликають статевий потяг і сексуальне збудження. 
Назва речовини відбувається від імені Афродіти, богині любові в Стародавній Греції. 
Властивості афродизіаків можна пояснити тим, що більша їх частина має високу харчову цінність і багата вітамінами і мікроелементами, що сприяє правильному обміну речовин, а також швидкому відновленню сексуальних можливостей і сил. Крім того, до складу деяких афродизіаків входять ферменти, які мають схожість з статевими гормонами людини, або речовини, що сприяють виробленню таких гормонів людським організмом. Деякі афродизіаки здатні впливати на кору головного мозку, а також на психіку і поведінку представників обох статей, викликаючи прилив до статевих органів. У людини в цьому випадку виникає почуття ейфорії, а також еротичні фантазії. 
Про те, що таке афродизіаки , знають представники всіх народів. Певною Камасутрі описані чудові властивості страви, приготованого з рису, тушкованого лука, горобиних яєць і меду. Корейці для цих цілей використовують м'ясо отруйних змій, японці - мідії, китайці - женьшень, а єгиптяни - часник. 
Що таке афродизіаки рослинного походження? Це спеції, різні прянощі, овочі, фрукти, садові і дикорослі рослини, горіхи і гриби. До тварин афродизиакам відносяться м'ясні, молочні продукти і морепродукти. Існують і афродизіаки синтезованого походження. Під цим поняттям мають на увазі речовини, які виділяються з перерахованих вище продуктів. Це спирти, екстракти та ефірні масла, а також лікарські препарати.

Цікавим є той факт, що багато афродизіаки рослинного і тваринного походження за своєю формою схожі на людські статеві органи. Наприклад, банани, перець, горіхи, раковини, роги, ваніль, спаржа, гриби, молюски, геніталії тварин і так далі. Саме ця схожість спочатку і з'явилася причиною того, що їх почали використовувати як любовні засобів. Однак дивно, що практично всі вони мають властивості викликати сексуальний потяг. 
Афродизіаки використовуються не тільки в їжу, але також і наносяться на шкіру. До афродизіаків, що застосовуються зовнішньо, відносяться шкірно-рецепторні і запахові. Перші впливають на чутливість наших шкірних покривів і збільшують приплив до статевих органів. Другі створюють сприятливу любовну атмосферу і підвищують сексуальну привабливість людини, яка їх використовує. 
Що таке афродизіаки , ми з'ясували. Тепер настав час поговорити про головні харчових продуктах, впливають на нашу сексуальність. 
Перше, це спеції і прянощі. Гідністю цих афродизіаків є те, що вони прості у використанні і дають відчутний ефект. Їжа, в яку ми додаємо спеції, стає не тільки більш апетитною і підвищує секрецію шлункових соків, а й сприяє припливу крові до статевих органів. 
Необхідно пам'ятати, що в нашому мозку знаходиться велика кількість ерогенних зон. Тому дуже сильним афродизіаком, настраивающим на любовний лад, є романтична вечеря з шампанським і полуницею. Як стверджують дослідники, вуглекислий газ від шампанського в поєднанні з фруктовим цукром, який міститься в полуниці, призводить до підвищення виробництва жіночих гормонів.

Переглядів: 406 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 01.26.2018 | Коментарі (0)

Джерело - http://zhmurko.ucoz.ua/publ/pedagogika/psikhologo_pedagogichna_kharakteristika_problemnogo_navchannja/30-1-0-495

Розвиток науки, виробництва потребують масової підготовки людей, які відрізняються активністю, самостійністю, творчими здібностями. Найбільш відповідає цим потребам проблемне навчання.

Основними завданнями проблемного навчання є:

  • розвиток мислення, здібностей учнів, їх творчих умінь;
  • виховання активної творчої особистості, яка вміє бачити, ставити й вирішувати нестандартні проблеми;
  • засвоєння учнями знань, умінь, які самостійно здобуті в ході активної пізнавальної діяльності.

Проблемне навчання - це така організація процесу навчання, основа якої полягає в утворенні в навчальному процесі проблемних ситуацій, визначенні учнями проблем і їх самостійному або за вимогою вчителя розв'язанні.

Проблемна ситуація - це ситуація, яка виникає в результаті організації вчителем взаємодії учня з пізнавальним об'єктом, завдяки якому виявляється пізнавальне протиріччя. Проблемна ситуація характеризується інтелектуальним ускладненням і потребою у вирішенні пізнавального протиріччя.

Проблема - це такий різновид питання, відповідь на яке не має в набутому досвідові суб'єкта і тому вона потребує відповідних практичних і теоретичних самостійних цій, які відрізняються від простого інформаційного пошуку.

шляхи утворення проблемних ситуацій

  1. Спонукання учнів до пояснення явищ, фактів, їх зовнішньої невідповідності, протиріччя.
  2. Спонукання до вибору правильного варіанта відповіді та обґрунтування.
  3. Перехід від поодиноких фактів до узагальнень.
  4. Зіставлення суперечливих фактів, явищ.
  5. Вирішення протиріч між теоретично можливим засобом розв'язання завдання і практичною нездійсненністю обраного засобу діяльності та ін.

Отже, проблемна ситуація для людини виникає, якщо в неї є пізнавальні потреби та інтелектуальні можливості розв'язати задачу при наявності утруднення, суперечності між старим і новим, відомим і невідомим, умовами і вимогами.

Схематично можна виділити основні етапи вирішення проблеми:

  • виявлення протиріч, створення проблемної ситуації, її усвідомлення суб'єктом;
  • виділення проблеми, її формулювання на основі аналіз; ситуації;
  • висунення гіпотез, пошук засобів розв'язання;
  • аналіз гіпотез, установлення шляхів вирішення проблеми;
  • перевірка правильності вирішення,
  • самостійне оперування набутими знаннями.
Переглядів: 663 | Додав: svetlanazach2018 | Дата: 01.26.2018 | Коментарі (0)

1 2 »