ДО УВАГИ АБІТУРІЄНТІВ!
природничий факультет Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди вперше оголошує на 2018/2019 н.р.
набір студентів до бакалаврату на спеціальність
«016. Спеціальна освіта (дефектологія)»
На навчання для здобуття ступеня «БАКАЛАВР» приймаються особи з повною загальною середньою освітою. Вступники на денну та заочну форми навчання зараховуються на підставі конкурсного відбору. Конкурсний бал обчислюється шляхом додавання балів сертифіката Українського центру оцінювання якості освіти з конкурсних предметів (балів вступних іспитів) та середнього бала додатку до атестату про повну загальну освіту та додаткових балів, передбачених Умовами прийому та Правилами прийому ХНПУ імені Г.С. Сковороди. Термін навчання в бакалавраті – 4 роки. Форма навчання – денна та заочна. Є можливість навчатися за бюджетом та за контрактом.
Також передбачено прийом до бакалаврату на перший (зі скороченим терміном навчання) або другий курс (з нормативним терміном навчання) осіб, які здобули освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста, бакалавра, магістра, спеціаліста.
Випускникам буде присвоєна кваліфікація: Бакалавр спеціальної освіти. Учитель-дефектолог. Вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку, асистент учителя-реабілітолога, асистент учителя загальноосвітнього навчального закладу з інклюзивним та інтегрованим навчанням.
Конкурсні предмети для спеціальності “016. Спеціальна освіта”: українська мова та література; біологія; історія України або іноземна мова (на вибір).
Абітурієнти не повинні мати дефектів мовлення (передбачається співбесіда з логопедом).
Ознайомитися з умовами участі у конкурсному відборі абітурієнти можуть на сайті університету: http://hnpu.edu.ua (вкладка “Абітурієнту”).
Адреса приймальної комісії: 61168, м. Харків, вул. Валентинівська, 2, кімн. 110-А, тел.: (057) 766-09-60, (0572) 68-14-34.
Випускники мають широку сферу працевлаштування на сучасному ринку праці: учитель-дефектолог спеціальних та інтернатних закладів освіти; асистент учителя з корекційної освіти; асистент учителя-логопеда; вихователь дітей з вадами психофізичного розвитку; асистент учителя-реабілітолога; асистент учителя загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним та інтегрованим навчанням.
...
Читати далі »